BUILDING SOLUTIONS WORLD CONGRESS
Del 22 al 24 de maig
Recinte de Gran Via de Fira de Barcelona Es tracta d’un esdeviment transversal que uneix disciplina i indústria, dos mons que es solapen contínuament però que potser dialoguen menys del necessari. Un encontre internacional que gira entorn a tres eixos:
- Foro Contract, on es presentaran grans projectes constructius mundials dels mercats emergents com Argentina, Brasil, Chile o Uruguay. .
- Construmat Innovation Center, on 12 centres tecnològics de construcció i universitaris de tot el món presentaran els seus prototips més innovadors i les seues possibles aplicacions abans del seu llançament al mercat.
- Building Solution World Congress, un congrés de solucions constructives que compta amb la participació Debats i transferència del coneixement del sector de l’arquitectura i de la construcció. Matadero. Nau de música. Madrid El congrés comptarà amb 65 arquitectes, investigadors i professionals de tot el món que reflexionaran i aportaran solucions reals i pràctiques als desafiaments en innovació, sostenibilitat i rehabilitació energètica. Els debats i lliçons magistrals es completen amb casos d’estudi, bones pràctiques i presentació de nous productes i materials.
Participaran, per exemple, Antonio Cruz y Antonio Ortiz, responsables de les obres de remodelació del Rijksmuseum d’Amsterdam o l’italià Stefano Boeri, co-autor de la reforma dels ports de Gènova i Marsella i actual regidor de Cultura de l’Ajuntament de Milà.